KURUMSAL/Marka Anatomisi

MOMIDEA marka anatomisi oluşturulurken;

Bebek sahibi olmak fikri ile başlayan, pozitif bakış açısıyla sürekli şekillenen ve fiziksel değişimlerle daha önce hiç yaşanmamış bir ilklik deneyimini özverili bir karaktere dönüştüren bu yepyeni yaşantının yani “annelik misyonu” nun markaya yansıtılması hedeflenmiştir.

momidea-marka-anatomisi
Fushia renk tonu kadınlık içgüdüsünü, bakımlılığı, şıklık ve sadeliği vurgulamaktadır. Bakış yönünü bebeğe çevirmiş anne figürü “anaç” bir anlam taşımakta, özveriyi temsil etmektedir. Figür olarak apostrof/kesme işareti marka bütünlüğünde “annenin & anneye ait” algısı yaratmakta. Logunun üzerinde bebek getiren leylek bolluk ve bereketi simgelemekte aile bağının önemine vurgu yapmaktadır. Momidea’da müşteri olarak başlayan ilişkinin ilerleyen dönemde bir büyük ve güçlü bir Momidea  Ailesi’ne dönüşmesini simgelemektedir.

MOMIDEA bebeği markanın merkezinde anneye sımsıkı sarılmış bir bebek, marka duygusallığını ve bağlılığı simgelemekte. Anne kalbi ile aynı seviyede konumlanan bebek figürü markadaki beyaz renk konumlamasıyla saflığı ve sadeliği sembolize etmektedir. Annenin hamileliği ve anne ile bebeğin emzirme döneminde ihtiyaç duyacağı ürünler üretme fikrinden yola çıkan markaya bu doğal bir linkle “IDEA” konumlandırılmıştır.

MOMIDEA bütünsel olarak pudra kokmakta, bu da oluşumda hassasiyeti simgelemektedir.

#momidea #iyioliyişeyleryap #eniyisi etiketle, paylaş