KURUMSAL/Momidea’nın Hikayesi

Momidea’nın Hikayesi;

Pudra kokan bir marka yaratmak için 2 yıl hiç durmadan gece gündüz çalıştık..

momidea-hakkimizda

2008 yılında kızıma hamile olduğum dönemde, anne adayının böylesine hassas bir dönemde ihtiyaçlarını doğru tanımlayacak, onları doğru zamanda karşılayacak bir “bütünsel” marka olmadığından iş başa düştü. Annenin sosyal yaşamından kopmadan kullanableceği bir kıyafet tasarlamak işin en hassas ve en ilk adımıydı. Doğumdan sonraki ilk aylarda MOMIDEA ismini verdiğimiz tasarımlarlarımız ilk ürüne dönüşmüş ancak hassasiyetimiz nedeniyle seri üretim için geliştirme aşamasına karar verimistik. Momidea ürünlerini bizzat kullanan bir anne olarak her bir ürünün tasarım ve test aşamalarında hedeflediğimiz fonksiyonu test eden anneler ile birebir konuşarak sorguladık. Hamile ve emziren anneler için olabilecek en ideal formun yaratılmasında bir anne titizliğinde çalıştık. Uzun bir ön hazırlık dönemi geçirdik. Pudra kokan bir marka yaratmak için gece gündüz hiç durmadan 2 yıl boyunca çalıştık.

Bu süreçte sadece ticari kaygıyla MOMIDEA’yı kopyalan onlarca markanın 3-5’er aylık serüvenlerle pazar girip yok olduğunu görmek bizi elbette ki üzdü. Anne ve bebek odaklı bir iş yapmak heyecan verici bir süreç olmakla birlikte aynı zamanda sorumluluk da gerektiriyor. Hamileler ve emziren annelerin ihtiyaçları üzerine yoğunlaşarak tasarlanacak ürünlerin kullanım süresini 9 ay 10 gün değil emzirme sürecini de maksimumda hesaplayarak 2-2,5 yıla uzatmamız gerektiğine karar verdik. Ürünlerin stillerinin tasarlanması, kalıplarının oluşturulması ve ilk numunelerin çıkması doğru yolda olduğumuzu gösterdi. Ancak anneler üzerinde test ederek ideal formu bulmamız, hele bunu iklimsel değişiklikler, vucut beden ölçüleri, sosyo-kültürel yapı gibi parametreleri sorguladığımızda ortaya gerçek bir araştırma çıktı. Türkiye’de 7 bölgede 220’ye yakın anne üzerinde ürünleri test ederek ideal formu bulabildik. Böylesine bir araştırmanın bugün bile herhangi bir marka tarafından göze alınabileceğini görmeyi çok isterim. Olması gereken budur ve biz MOMIDEA olarak bununla övünürüz.

MOMIDEA hamile ve emzirme kıyafetlerinde en temel nokta annenin sosyal ortamında rahat ve sınırlanmadan emzirmeye devam edebilmesidir. Tasarım sürecinde şu cümleyi duvarımıza astık; “her yerde özgürce ve konforla emziren şık anne!” Emzirme döneminde annenin düğmelerle boğuşmadan “tenim göründü” kaygısına düşmeden, sosyal ortamından uzaklaşmadan emzirmesi amaç edinildi ve bu şu anda bir fenomene dönüştü. Ürünlerimizin tasarım tescilleri bize aittir.

MOMIDEA müşterilerinin beğenisi ve ek bir reklam kaygısına düşmeden kulaktak kulağa aktarılan “müşteri memnuniyeti” sayesinde hızla kabul gördü, büyüdü. Bugün sadece kendi ürettiğimizle yetinmeyerek, alanında uzman bir ekiple tüm dünyadan “özel” ürünler tedarik ederek bu çatı altında sunuyoruz. Halen MOMIDEA’da satışa girecek istisnasız her ürün için en baştaki inceleme ve araştırma sürecimiz devam ediyor. “Sadece en iyisi” mottasıyla Avrupa’nın en beğenilen hamile ve kadın koleksiyonu 9Fashion Maternity ve 9 Fashion Woman Momidea’da bulunabiliyor. Bu koleksiyonlar sadece anne adaylarımıza konfor sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda modayı takip eden tasarımları ve “everyday woman” konseptiyle her kadının gardrobunu dolduruyor. Şıklığına özen gösteren büyük beden kullanıcılarının da vazgeçilmezi durumda 9 Fashion. Ürünleri sadece hamilelerimizin değil tüm şık annelerin tercih etmesi bizim için önemli bir memnuniyet göstergesi. Dünyanın en saf kozmetiği olarak  tüm dünyada haklı bir yere sahip Mambino Organics hamilelik ve emzirme döneminde annenin olmazsa olmazlarından. Bu el yapımız organik kozmetik ürünleri dünyada çok zor alına bilen USDA sertifikasının yanında üstüne “yenilebilir içerik sertifikası” FDA ile sıradışı bir sağlık serisine sahip. Mineral bazlı güneş kremlerinden, pişik kremine, selülit ve kırışık gidericilerden tutuk günlük bakım kozmetiklerine kadar “benzersiz” bir ürün gamına sahip. Gögüs sarkmasını önleyerek süt akışını destekleyen Hotmilk sadece bir iç giyim markası değil, tüm dünyada bir yaşam stili olarak görülüyor. Mayoral Newborn gibi bebekler ve çocuklar için seçerek mağazalarımıza konumlandırdığımız tüm ürünlerle de gurur duyuyoruz. Kendimiz için kullanmayacağımız hiçbir ürünü mağazamıza koymuyoruz.

Momidea için başlangıçta “Anneler rahat, bebekler mutlu” diyordum. Ancak şimdi Momidea kendini de sürekli aşarak “ Bebeğiniz ve sizin için sadece en iyisi” mottasını taşıyor. Onurla..

Müşterilerimizin tabiriyle Momidea mağazaları tam bir rahatlama alanı. Sadece alışveriş için değil, bu döneminize eşlik etmek ve kahvemizi içmek üzere sizi mağazamıza bekliyoruz.

Sağlık ve huzurla..

Müge Akder Çağlayan

#momidea #iyioliyişeyleryap #eniyisi etiketle, paylaş